är detta som det ska vara? - 26/4 2009

det är lite intressant att se hur folk behandlar en om man mår dåligt över något, hur sjukt mycket uppmärksamhet man faktiskt får. det är nästan hemskt! med tanke på hur ofta jag mår dåligt över något, eller i alla fall whinar över något så har jag märkt detta. när man mår bra är det ingen som bryr sej. folk man ALDRIG snackar med annars bryr sej helt plötsligt för att man inte mår bra därefter är allt som vanligt igen..

kanske är det såhär det ska vara, eller så har det bara blivit så. man hjälper de som mår dåligt, men annars bryr man sej inte. rätt eller fel?

_____________

söndagar är som sagt inte bra för hälsan. enda dagen man (jag) faktiskt kan slappna av och därmed kommer alla tankar. det är lite ... lite .. aa , tråkigt.. att man ska ha en dag då allt det man aldrig hinner tänka på ska få komma fram och förstöra en hel dag. knäppt!

imån är det i vilket fall skola igen och jag ser tyvärr inte fram emot det. historia a och svenska c .. suck! -.-'  men vi får ta och göra det bästa utav dagen och dra fram det positiva .. heh ^^

Kommentarer
Postat av: bankisen

hm.. söndagar och tänka för mkt är inte helt bra, nej! :(



men bankis finns här både när teddi mår bra och dåligt! (försöker iaf o.o)



pöss pö mön töddi mönön <3

2009-04-27 @ 00:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0