åt skogen med allt. - 16/2

det känns hopplöst. vad jag än gör så går det åt skogen. hur mycket jag än försöker så blir allt bara fel. det kvittar vad jag gör, allt kommer ändå faila i slutänden. jag borde inte waina, jag vet, men jag orkar inte mer. jag vill inte mer. jag...

mitt liv blir inte bättre, bara att acceptera. bara att svälja tårarna och leva vidare. inse att det är såhär det kommer att vara. förstå att det inte går att ändra. bara blunda och fortsatta gå...

jag vill skita i allt, bara göra som jag vill, bara för att visa att jag alltid gjort som jag skulle göra. att jag aldrig sagt ifårn, alltid följt alla regler. bara fucka upp allt ännumera, bara för att jag inte orkar. bara för att det ändå redan är skit.

jag vill inte mer.
___________________________________________

åre var fest! tack människor för en härlig vecka. nu är det skola igen, eller i alla fall nästan.

flyttat till mormor nu. skönt, men ändå konstigt. van vid att flytta massa jämt ju. men det funkar väl.


tack föresten alla ni som faktiskt bryr er. <3


hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

aw :/

2009-02-16 @ 21:39:56
Postat av: franken banken

det kommer det bli bättre teddi! det kommer alltid bättre tider, right?

du är bäst teddi! massa pussel <3

2009-02-16 @ 22:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0