det bara är så. - 21/2

allting har en mening.. just det här är inte meningen!

___________________________

tjohoo!
ska ner till kyrkan vid 20.00 och fota. vid 21.00 börjar saturday night praise (vilket är det jag ska fota xD). livslust ska sjunga och så kommer det en hemlig gäst. det blir fest! har dock ingen att gå med, men det löser sej väl xD.

inatt sov jag hos sebbe. det var mysigt. <3 förlåt marie och philip för att jag var så sjukt osocial, men jag var sjukt trött. hehe.

jag har gjort så mycket som ingenting idag. lyssnat på musik. ovanligt? tror inte det nää. haha.. ibland behöver man inte göra så mycket (a) eller rättare sagt, vissa veckor ska man inte göra någonting. hah. lat som få är jag, men ni gillar mej i alla fall. haha..

PUSS!

Kommentarer
Postat av: banken franken

who was the hemliga gäst? :D

2009-02-21 @ 22:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0