det här är långt ifrån enkelt! - 5/2

det är inte lätt ens lite, det här. jag borde inte ha dåligt samvete, men det har jag ändå. jag får inte, men kan inte låta bli. jag vill inte svika, det vet jag att jag gör. det är inte bara att flytta för mej. det är så SJUUKT mycket mer. det är att lämna någon. trodde detta skulle bli lätt, men nej, tjöven heller. fuck* .. vill inte svika. eller gör jag det, sviker?
jag gör så gott jag kan för att göra det rätta men lätt är det inte. snälla, hjälp mej!
________________________________________________________________

inte varje dag som man blir tvingad av mamma att gå hem från skolan för att man inte ska bli sjuk. haha. men vill inte bli sjuk till åre. för det är ju lixom ÅRE. hihi* inte många dagar kvar nu, snarare timmar. tjöven, det kommer bli nice som as! och att syster är med känns bra. puss!

ska leka med frank nu. lurade henne att jag skulle vara med och hämta henne för att hon inte skulle få ryck, men heh (a). puss på dej franken. haha ..

och sebbe, tack för gårdagen<3 längtar tills imån! <3<3


see u!

Kommentarer
Postat av: frank

luring :(



men puss ändå va <3

2009-02-05 @ 22:16:57
Postat av: Anonym

härhär! finns för vad du än kan tänka dig att du behöva hjälp med :)

2009-02-05 @ 22:39:43
URL: http://jimmsandao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0