en dags-uppdatering (a). - 26/2

hej igen ju :D

sitter här nu och väntar på att sebbe ska komma hit. <3

har varit med marie idag. det var skoj, även om vi båda var sjukt utslagna xD haha. godis är ju aldrig fel (a). seriöst, jag måste sluta! xD haha.. men vi kollade iaf på freedom writers och åt semla. mys pys. hihi*

imån blir det ergonomiprov eftersom jag inte gjorde det förra veckan. heh, håll tummarna ffs, kommer behöva det! sen efter det har vi matte, jag frank jerken och olivia och kineserna och nårra till. haha.. PUSS på våra mattelektioner!

men nu ska jag återgå till eminem och gå och diska. tjöven man måste ha diskmaskin sen asså!!

gonatt.

Kommentarer
Postat av: franken

puss på mattelektionerna, stab på matte B!

2009-02-28 @ 16:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0