heh. (när man har tid till att tänka.) - 17/2

sitter hemma från skolan idag med. ganska soft. äta godis är aldrig fel, särskilt när man inte lagt ner en krona för att få det :D haha. mina tränare är bra, ibland (a).

vid lunchen kommer frank. makaroner och köttbullbar är min vän. mer ketchup åt sverige! frank är bra.
efter skolan kommer sebbe hit. det ska bli mysigt.

i kväll ska jag hämta saker hos pappa. hoppas på att det inte blir så jobbigt som det känns som att det kommer bli. hoppas på det bästa!

lyssna på eminem ffs, inte dålig alls asså!


puss på all skit, hej!

___________________________________
14.13

ibland tror man att allt jobbigt i livet är förbi. man hoppas på att det aldrig mer kommer tillbaka. men när man som minst anar det kommer allt tillbaka, gör allt fucked up och överger en. gör allting värre än det redan var. när man är som mest sårbara smyger sej de små jobbiga sakerna på och gör allt åt h******. får en att må sämre, sämre än någonsin. får en göra saker man djupt kommer ångra. ger en tankar men inte orkar tänka. kommer med idéer på sådant man inte får göra. man vill inte, men man gör det ändå, man är sårbar och ser inga lösningar. man ser bara mörker, svart ondska. sårbarheten gör en konstig. man är längre inte den man tidigare var. man bryr sej inte längre. man vill låta allt flyta förbi en när man själv står kvar. man vill inte mer, man orkar inte mer. man skiter i om allt blir skit, det som är kvar. man vill bara ge upp.

när man har som mest tid på sej att tänka smyger de allra jobbigaste tankarna över en. får en att må sämre än man redan gjorde. får en mer deprimerad, mer gråtfärdig. man vill inget mer.

Kommentarer
Postat av: bankis

pussyn har en vän, makaroner med ketchup heter den :D

2009-02-17 @ 11:10:16
Postat av: Byströmskan

Ska du flytta Annie? Det kanske inte är min sak, men är det något som hänt? Jag kanske kan vara till en liten hjälp om du behöver prata av dig. Dessutom länkar jag dig på min blogg nu så att du får fler läsare ;)

2009-02-17 @ 11:21:55
URL: http://malinbystrom.blogg.se/
Postat av: Jimmy

cheer it up :)

2009-02-17 @ 12:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0