hoho helt bra. - 24/2

idag är en bra dag för jag ska till linnea i smålandstenar och busa. hihi*

igår var jag med sebbe. vi tittade på film och åt godis. gillar honom, han gör mej glad! hihi* älskar dej<3


nu har jag media. det är ju *host* kul *host* .. NOT! helt lamt. vi ska göra en affärsidé men sen aldrig slutföra den. jag förstår inte grejen. FRAM TILL SOMMARN, WTF? jahaa.. hålla på med detta fram til sommaren.. jippie ;/ ..


imån ska jag gosa med frank och på torsdag leka med massfö. det är fest. sen ska jag till tandläkaren imån. 07.30 ... vem sättre en tid innan skolan har börjat? :O .. man gör inte så.. buhuu! elakt!
ska till veterinären med casper på torsdag 08.05. detta är inget jag skriver för att det är intressant, mer för at jag kommer glömma det igen annars (a). hehe..

PUSS nu ska vi fula oss på median. hej!

Kommentarer
Postat av: sikanb

vi ska köpa glass!

2009-02-24 @ 12:51:42
Postat av: bankis

aeh isknab skulle det ju va

2009-02-24 @ 12:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0