IMBA! - 3/2

äter glass med frank. fett soft (a)

dagen har varit helt bra. helt soft, som igår. kletade klart på mitt hjärta. rött silkespapper är min vän. hihi*
nu sittter jag och frank och tittar på step brothers och äter glass. helt mätt nu xD
köpte lösgodis till åre innan, 870g är min vän xD har inte köpt allt än (a) hah. har inte ätit godis på ett och ett halvt år så.. klart man ska gå in för det xD haha.. jag är som jag är (a)..

imån ska jag leka med sebbe. helt skoj <3

PUSS på att jag och frank är imba! hihi..

hej!


SNURRA.  teddi <3 frank

Kommentarer
Postat av: Jimmsan

haha .. :) drygt i skolan ju :P

2009-02-03 @ 22:01:46
Postat av: frank

fiedt med neice :D

2009-02-03 @ 23:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0