lite läskigt. - 2/2

asså. när man tänker efter. det kommer att bli svårt för oss i framtiden. folk får lämna sina jobb, blir arbetslösa, för att de inte behövs. man får inga jobb, man behövs inte. men detta är bara början, känns det som. det kommer bli värre, värre tills vi ska böra jobba och försörja oss själva. vad gör vi då?

__________________________________________

grejen är att det inte är så enkelt det här. jag kan inte förklara bättre. jag kan inte säga hur det känns, för det går inte. du förstår inte. jag vet att du försöker och hur oerhört rädd du är, men jag ger inte upp. jag är klokare än så. jag kämpar. jag lämnar dej aldrig!

_____________________________________________
helgen har varit skitbra!
  • torsdag - lekte med frank.
  • fredag - firade sanne och kå.
  • lördag - jkpg med kol. mys med sebbe<3.
  • söndag - släktkalas hos sebbe för emil.

nu är det dock måndag. hur kul är det då? inte kul, inte kul! ... ska träna ikväll, det är helt ok iaf. och till helgen blir det ÅRE. jippie!'

projektvecka denna veckan. xD estetisk verksamhet. LOL!

hej sålänge!


fick mina kläder från HM. helt nice. hihi*

Kommentarer
Postat av: frank

pussel, det löser sig ska du se! <3



ps. söt teddi kan du va :D

2009-02-02 @ 15:49:42
Postat av: Jimmsan

fint fint ju :D

2009-02-02 @ 17:20:19
Postat av: Jimmsan

och föresten.. hoppas det löser sig var det än är.. :)

2009-02-02 @ 17:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0