miss epic Fail till er tjänst. - 23/2

det var inte meningen att göra något jobbigt. det var inte meningen att förstöra något. det var inte meningen. inget var min mening. jag ville bara ... jag vet inte ... inte hålla inne på det? ... ville inte ta några risker. och ja, jag förtjänar det här nu. antar jag. jag kommer släppa det, men det kommer ta tid. allt jag kan säga är förlåt. och godtar du det inte så gör du inte. men jag har i alla fall gjort ett försök.

jag har inte gråtit så på länge. jag har aldrigt svurit så mycket någonsin. jag har inte ångrat något så sjukt mycket på länge. jag är verkligen ledsen för det jag gjort, för det jag ställt till med...

borde kanske glömma, men det är svårt att göra det när man vet att man har sårat någon som jag har gjort. ...
___________________________

 sitter i skolan. hur skoj är det på en skala? skriver om första världskriget. känns som om det var igår. *

i eftermiddag ska jag vara med sebbe. längtar! <3

imån ska jag vara med linnea (om inte skolan förhindrar något vill säga.). det ska bli mycket kul. ska baka semlor. hihi* PUSS på att du är bra <3


inte varje dag man vaknar och upptäcker att mormor bakar pepparkakor xD. så atte om jag luktar pepparkaka så är det därför (a) haha.


godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0