partynight. - 22/2

01.01.
var som sagt i kyrkan. lite skoj var det att ha reserverad plats och allt. hej här kör vi seriöst. men jag insåg att det faktiskt var skoj, även om jag var asnervös (ber om ursäkt alla ni som snackat med mej ikväll och fått lyssna på massa flum (a). hihi). insåg oxå att ett jobb som fotograf och redigerare eller något sådant i kyrkan hade varit det ultimata! hade varit SJUKT skoj. man är med på sånna här tillställningar, tar bilder, redigerar och gör tidningar och nyhetsblad etc. shit det hade varit fest!

kul att träffa alla människor. lite kul med folk som tror på något (som jag råkade uttrycka igår xD). nä men det var en mycket trevlig kväll. tack alla! den hemliga gästen var björn någonting btw. skitcool ssnubbe från jkpg. gutt att jag känner hans fru (a) hoho. (och ja frank, jag är wannabe (a). heh*)

imån blir ingen enkel dag! ska antagligen prata med far min. i huset i kärda. no escape. shit! håll tummarna för mej. *andas*. brukar inte ha jobbigt för att prata med honom, men det är lite komplikationer nu. lite sådär osmidiga saker och ting. men det kommer gå bra. ajg älskar ju faktiskt honom, och han älskar mej. 

puss på allt som är bra!

hej!


LiVSLUST iN ACTiON. <3



_____________________________________


Kommentarer
Postat av: banken *teddi uttal*

hoho, jag har alltid vetat att du vill bli som mig tedden ;) XD <3

2009-02-22 @ 01:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0