retards är vi allihopa. - 26/2

HOHO sitter i skolan och har SKITSKOJ med frank och asim xD xD xD HAHA. shit asså!

lekte med frank helda dagen igår. det var fest! först åt vi pizza på akropolis för skolans pengar (fejkad kick-off är min vän!). sen köpte vi chips. satt och lyssnade på musik, flummade och åt godis och chips hemma hos mej. sen kom sebbe och jag råkade skrämma honom med mitt annorlunda beteende (a) (är alltid sån i skolan så atte.. heh..) ..

i eftermiddag ska jag leka med massfö/marie. det var på tiden asså! får väl se vad vi hittar på för skoj. tss*
sen ikväll kommer sebbe och ska sova hos mej. hoho, jag saknar honom helt mycket! <3


ehh... puss då :D. 


jag och frank gillar äta pizza, vi blir så glada då (y) haha.. <3.

Kommentarer
Postat av: b-b-b-bankis

pizza är bra, man blir klad av det :D



om nom nom :D

2009-02-26 @ 11:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0