svårt att tro det. - 18/2

nu sitter jag i skolan igen. skönt att ha något att göra så jag slipper tänka. man får så mycket tid till det annars. kul att träffa alla vänner igen, ni är bra allihopa!

nu ska vi göra en affärsidé på median som vi kan tjäna in pengar på. skoj.. nää jag tror inte det!

bara så ni vet så ska ni till jönköpingmusik direkt den 26 april för att hejja på min kära vän niklas petersson. vi ska hejja på pojkarna i dawn arise oxå klart. det bara är så :D jag ska dit så det är bara att hänga med!

och nu när jag bor hos mormor så är ni hjärtligt välkomna till mej. ganska soft att bo hemifrån ett tag faktsikt. men jag kommer vara översocial ett tag nu framöver, det är inte direkt något ös hos mormor inte. lilla tant britta springer in hos oss nårra gånger om dagen, annars händer det inte mycket xD haha..

heh. puss på att skolan faktiskt är lite roligare än att sitta hemma!

hej!

Kommentarer
Postat av: ban-ken :D

PUSS OCH KRAN SKUMBANAN

2009-02-18 @ 09:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0