tråkigt. - 4/2

sitter du här och sitter? ja, det göra jag tjöven och har gjort det sen jag kom hit!

jag är trött och extra wainig idag, heh(a). borde tjöven inte vara trött så mycket som jag sover men det är jag uppenbarligen ändå. idag har jag gjort... har jag ... gjort?. xD har i princip inte gjort något på hela dagen. målat och skrivit. det är vad jag har gjort. bara suttit med har jag också gjort. och frank är min vän, det är något jag kommit fram till med. åhh vad det är slappt. vi sitter här bara för att vi måste. suck*.

efter skolan ska jag leka med sebbe. vi ska gå till mormor och prata om hur jag ska göra efter lovet. ska, som det verkar för tillfället, flytta in hos henne en månad för att slippa flytta. får se hur det kommer att kännas. känns som om jag komemr att bli ännu mer bortskämd, men får jag som jag vill så blir det inte så. jag vill inte bli värre än jag redan är. heh..

efter att vi varit hos mormor ska vi hem till mej och mysa. har lust att äta godis, men nope, det blir inget av det idag heller xD.

fråga mej inte varför jag är så sjukt negativ, för jag vet inte riktigt. men änsålänge har dagen inte varit alltför bra. det är bara segt och meningslöst alltihop. menmen. när jag får träffa sebbe blir det förhoppningsvis bättre! PUSS.

nu ska jag återgå till mitt sittande. tss* lol säger jag bara! LOL!

...


_____________________________________________________
23.08

ligger i sängen med casper vi fötterna (min katt  xD). borde kanske sova, men vill lixom inte. har för mycket att fundera över och för många vänner att lämna på msn (vill inte lämna sebbe där heller även om vi har träffats innan idag<3). jag är sjukt trött. men jag vill inte!

var hos mormor idag. sebbe var med och det var lite mysigt. tss* fikade och pratade. hade "rundvandrig" i lägenheten för sebbe som inte varit där tidigare, vilket jag dock trodde. vi kom i alla fall fram till att jag ska bo hos mormor i minst en månad. jag orkar inte att flytta mer nu. jag har inget hem, fastän att jag har två tre stycken. *suck*. men grejen är att det här är sjukt svårt för mej, alltihop. inte konstigt om jag är negativ till allt jämt. menmen ...

tack sebbe fär dagen! du är min, älskling.<3

sovgott. hej!

Kommentarer
Postat av: frank

alla många lol på denna dagen!

2009-02-04 @ 13:58:52
Postat av: Jimmsan

smått nere varu idag vännen :) cheer it up!

2009-02-04 @ 21:28:08
Postat av: Jimmsan

smått nere varu idag vännen :) cheer it up!

2009-02-04 @ 21:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0