jag förstår mej inte på er ibland. - 20/2

saken är den att bara för att jag flyttat betyder det inte att jag ger upp mitt liv. wtf? det är inte lätt att försöka leva som vanligt när man får höra att folk är rädda att tappa kontakten med en. vad tjöven tror ni? jag vet att ni ölskar mej men jag är inte dum i huvudet och hjärtlös. bara för att ni envisas om att inte komma och hälsa på mej och sånt betyder inte det att jag inte vill träffa er. JAG HAR ETT HJÄRTA FFS! varför beter ni er som om ni inte känner mej? jag är densamma jag alltid varit. jag har bara börjat tänka mer på mej själv, och det kan väl vara på tiden, tycker ni inte? jag orkar inte tänka på andra jämt och lämna mej själv i andra hand. jag klarar inte det mer! jag har hållt på så sen jag var liten. jag vill för en gångs skull oxå må bra. men visst, tro ni att jag lämnar er för att jag tänkte på mej själv, gör ni det! FUCK!

hade jag inte brytt mej hade detta in varit svårt. hade jag inte brytt mej hade jag flyttat för längessen. hade jag inte brytt mej hade det inte gjort så fucking ont!

jag känner mej utanför. som om jag inte tillhör längre. jag finns men jag anses inte som någon som tillhör familjen? jag är helt vilsen! men jag fortsätter andas och fortsätter försöka. jag ger TJÖVEN inte upp för jag är inte så svag. jag vet att ni älskar mej, det känns bara inte lika starkt vissa gånger.
_________________________________________

hämtade saker hos pappa idag. mest kläder. ett foto över pappas bröllop oxå. kände att det skulle vara med. det tillhör mitt liv lixom.. det var sjukt jobbigt det må jag säga. vet inte riktigt varför, det var bara svårt! saknar att tillhöra!

nu har jag varit på bönegruppen med flickorna. det var skoj. hoppas på att komma in i gruppen snart, så man fattar vad de skrattar åt (a). haha.. tack för att jag får vara med!

ska till sebbe sen runt 20.30. mys med marie och philip. fantastic 4 FTW! ska titta på V för Vandettan (stavas?). den är helt bra, sett den innan (a).. hoppas de andra tycker det oxå bara. hihi. jag har en aning lätt för att gilla komplicerade udda filmer. heh* ..

imån ska jag på stan tänkte jag. ska hitta en väska. en svart. vanlig tyg väska. känns som om jag behöver en sån. haha.. jag har insett oxå att det är mysigt att cykla när man ska någonstans. bara lixom, cykla. tss.. musik är min vän!

men nu ska jag ..... ehh... packa? lyssna på musik iaf. hihi*

PUSS!

Kommentarer
Postat av: bankis

massa puss! <3

2009-02-21 @ 22:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0