12 timmar i skolan? 21/1

suck* äntligen kom man därifrån. har vatt i skolan i typ 12 timmar, himla öppet hus. och kom det nårra människor sen då? NÄ. hehe. tur att man har vänner det må jag säga!

sitter i franks bäddsoffa nu, som vanligt inne på msn och bilddagboken. heh. man ska göra sånt man är bra på, intesant?
pappa hämtar mej nog snart, om han inte glömt mej. lilla pappa, det är inte lätt!

ville träffa min pojk idag, men så blev det icke. men på fredag, då tjöven ska jag pussa på dej! *hihi*
skola imån igen då, om cirka några timmar. jobbigt men hyfsat skoj. tss*


TACK sanne för hjälpen med bloggen, du är bra!

PUSS!



jag och sadet.


frank och sadet.

Kommentarer
Postat av: frank

haha, sadet är himla vår vän XD

2009-01-21 @ 22:21:13
Postat av: Sanne

haha inga problem, hjälper alltid till :D

2009-01-21 @ 22:29:01
URL: http://psykakut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0