att leva i en väska. 26/1

du förstår inte vad jag kämpar med. du vet inte hur jag kände. du vet inte hur trött jag verkligen var. att bli kallad bortskämd, vilket jag visserligen är, känns inte bra när det är du som säger det. du bor åtminstonne någonstans, till skillnad från andra.
WTF?
_____________________________________________________

måndag. alla älskar vi väl måndagar.. ehh. jobbade igår. 13-21.30 är inte min vän! helgen har förövrigt varit bra. fredag var vi och överraskade cåålan på 18årsdagen. bra jobbat där, skogsbor xD. sov hos sebbe. på lördagen var jag på sebbes match. det var nice, fastän de inte vann. åkte hem till sebbe och åkte hem på natten. söndag. ehe. jobbade helt mycket. ingen speciellt bra dag.

idag har jag psykologi och historia. hur kul är det på en skala? ligger dessutom efter helt mycket så jag har skitmycket att göra, suck -.-' ! i efterdmiddag ska jag till kol. ska till träningen ikväll. ska lära mej barani helt, det är väl på tiden. haha.

imån blir det hestra. det blir NICE!

random spellista in my heart!

hej!

___________________________
14.33

sitter och chillar nu med kineserna xD. allt är klart, iaf psykologin (a). hihi. så snart ska jag till kol och titta på film eller nåt. sen träning. det är nice.

hestra imån, helt skoj! *wihoo*

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Jimmsan

ojaaaa :D

2009-01-27 @ 00:54:05
Postat av: skiten

random är din vän :D

2009-01-27 @ 13:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0