denna dag...? 22/1

ingenting blir som jag vill. det är lite jobbigt men jag fortsätter kämpa. det blir nog bra ändå hoppas jag.


heh.. sitter i skolan, nu igen. man gör inget annat nu förtiden! suck* sitta här i 45 minuter innan man börjar är inte helt imba.

dagen började ändå hyfsat bra, det var SLÄCKT i bussen. helt feteglad blev jag. jag blir knäpp på busschaförerna när dom inte släcker lyset. men idag, denna speciella dag, så TJÖVEN gör de mej glada och släcker lyset! *wiiee*

idag ska jag flumma runt med min frank och våran församling xD. åh vi är bra frank! några förslag på namn till församlingen? efter skolan blire va med kol, helt längesen nu. ska bli skoj att se dej.


menee... PUSS!



ohh:

vem fick bara två fel på matteprovet? jo det fick JAG! JIPPIE!!!


det snöar ute idag med, btw. *hihi*

Kommentarer
Postat av: frank

hahaha församlingen är vår vän XD



PUSS! <3

2009-01-22 @ 08:15:11
Postat av: Jimmy

Haha, församling ^^,

2009-01-22 @ 08:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0