fryser till is. 29/1

aeh, vad är detta. jag fryser nu igen xD. ahaa. är i skolan. that's why!

hade en bra dag igår. pokémon, skola+vänner, sebbe, soffan hemma. nicenice. var dock tvungen att åka hem tidigt från sebbe, men mogen som man är accepterar man läget och åker hem. (a) såå mogen, verkligen. heh..

efter skolan ska jag fika med frank och hennes vän. det blir trevligt! fika är aldrig fel. tss* sen vet jag inte vad jag ska hitta på. får väl se vad som händer.

just nu sähär påminuten sitter jag och försöker välja en låt som passar mitt bildspel. letar bland favoriternas, muse, låtar. hittar väl snart nåt hoppas jag. måste ha ett långt intro eller ett solo eller något för det ska helst inte vara sång i bildspåelet.(intressant, jag vet. men ändå.)

längtar sjukt mycket till åre nu asså. det ska bli SJUKT skoj! jag ska lätt hoppa massa. kan man redan åka hyfsat vill man ju ha lite utmaning. hehe.

imån är det studiedag och vi ska fira sanne och kå på kvällen. det blir imba!

nu blir det kissa med frank xD

hejhej!

_______________________________
kl.21.08

heelå!
sitter hos frank och myser, med blink 182 och muse. sitter vid datorn (pokémon och photoshop) och tvn nu igen. haha. det är det enda vi är bra på frank. haha. känns lite lamt att åka hem vid tio dock, menar, det är trotts allt studiedag imån. suck -.-' .. men vad gör man. tio är inte min vän xD.

dagen har varit soft. fika är vår vän. fett mätt efter mackan asså. HAH. bra där av mej! såg på film på svenskan. 27 dresses, helt ok film!

ha det så bra, ses efter helgen. utan internet, det kan ju inte bli mycket värre xD.

frank:charizard sin mamma fell asleep!..
du är bra vännen<3

adjö.

Kommentarer
Postat av: Jimmsan

stackarn :)

2009-01-29 @ 17:35:13
Postat av: frank

pussy är min vän, pussy heter den ;)



(kissa är också din vän xD)

<3

2009-01-29 @ 20:23:17
Postat av: frank

ps. charizards mamma är också din vän HAHA XD <3

2009-01-29 @ 21:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0