klart atte..- 23/1

att du faktiskt tror det om mej,mej av alla,det förvånar mej!
jag förstår men att du inte litar på mej oroar mej.
hur ska jag kunna bevisa motsattsen?
*     
jag ställer till det för mej själv.
*
var tjöven ligger himlen?
vart tar man egentligen vägen?
_________________________


fredag in my heart, never break apart. heh. gympa och matte B. kan väl bli bättre men lagom slappt för att passa en fredag. idag fyller stefan jarl år (lissenisses kompis). säg grattis till han xD. haha.


PUSS på att jag får träffa sebbe idag! *wiihoo* <3

Kommentarer
Postat av: skiten

pattsmash är din vän!

2009-01-23 @ 18:06:40
Postat av: Jimmy :D

pattsmash :D

2009-01-23 @ 23:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0