*WIHHOO*. 28/1

tjöven vad skoj vi hade i hestra igår. snowboard är min vän, fett mycket min vän! hihi.. hoppa är helt skoj asså.. ramlade bara tre gånger med. lite ägd där du kines.. längtar till åre, nästa helg smäller det. hiihi*


nu är det media, hela dagen. fy vad inte imba det är! måte ta massa bilder som kommer bli helt fail. menmen. vad gör man?

ska vara med sebbe i eftermiddag. det blir SKOJ! <3

jobba nu. PUSS!



bara för att jag ägde på snowboard igår! (a)



_____________________________
19.36

heeeelå!
är hos sebbe nu. hihi. helt mysigt!
dagen har varit bra tycker jag. fick det himla bildspelet gjort, eller i alla fall bilderna till det. heh*. flummade runt som vanligt. tss. svårt att låta bli lixom. (a)

ska hem om typ en timme. att bo i skogen/på landet är inte min vän! blir bättre i kärda/nästa sen asså. buss är imba!

bara för att phille inte ska waina så var han med i hestra igår också (han räknas som kines nu mera) hehe*.

imån blir det fika efter skolan med frank. det blir soft. sen är det helg. tjöven det är nice! helg är inte det minsta överskattat. tss..

oh. nåt man inte får missa. sanne fyller 18 idag! säg grattis tjöven :D


ska vara lite social nu.

adjö.

Kommentarer
Postat av: Emeliiiie<3

bilden är fiiien! <33

2009-01-28 @ 19:34:05
Postat av: Jimmy :)

aww, du hade allt trevligt hos sebbe ;), medans man själv slet som en jude i sporthallen! Trevligt med fika :)

2009-01-28 @ 23:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0