söndagen den första mars. - 1/3

hoho det är söndag. och för en gångs skull har jag faktiskt gjort något bra. jag har städat pluggat diskat och snart ska jag ut och gå. hihi. jag är stolt över min insatts. haha

igår var jag och syster och pappafamiljen på släktkalas. fullt ös medvetslös! 35 pers varav fett många var barn under 9 år. helt galet. men bra som man är kunde jag ändå överleva. eller så xD. men det var soft att träffa kusinerna det må jag säga. det var en stund sen sist asså. kom och hälsa på mej hos mormor ftw. hihi


ikväll kommer sebbe hit, när han nu kommer hem från matchen i borås. PUSS! det blir mysigt, som vanligt. hihi

imån är det skola igen. och hur kul är det på en skala? det är inte ens kul på en skala eftersom måndagar är de värsta dagarna i skolan. historia a och sen svenska c. inte puss! ingen frank heller. hur ska detta gå? suck*

menmen.. ut och vandra nu. HEJ!

Kommentarer
Postat av: frankis

himla måndagar!

dom kan gå och lägga sig i en låda och aldrig komma tillbaka! :(



pussel <3

2009-03-01 @ 22:15:42
Postat av: Jimmy

lovar och göra skolan till en bättre plats för dig ;)

2009-03-02 @ 18:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0