TRÄNINGSVÄRK!!!!!!!!

jag har SJUKT ont typ överallt. mest i benen/låren.
men jag måste nu, okej. kämpa lilla jag! buuhuu!!

imån äre valborgsmässoafton. jag trodde det var på
lördag xD jag suger lite lixom!
men i vilket fall blire party med sebbe och några till
(dessa "några" är nog inte bestämda än, vad jag vet)
kalas!!

jag har funderat lite.
tänk hur mycket folk man kommer att glida ifrån
nu när man tar studenten. jag tycker att det SUGER!
för jag menar, dessa människor har ju faktiskt varit
med och format mej som person, på olika sätt.
plus att dessa är bra vänner och sådär. flyttar ni för
att plugga, eller av annan orsak, får ni HIMLA se till
att skriva till mej någon gång ibland!!

nu ska jag äta hemlagad kebab och se på
pokémon, sen ut och gå!


okej herrå!

Kommentarer
Postat av: Ida*

låter najs du :)

2010-04-30 @ 11:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0