2 februari

jag leker med mina vänner som om de vore dockor, hjärtlösa människor i plast..jag glömmer bort dem och lämnar dem lika snabbt som jag tog dem till mej. jag spelar ett fult spel där inga känslor existerar. ett spel helt utan regler. jag skäms ...

idag är frank inte sjuk. det är bra!
jag ska fota sebbe och hans musikalvänner i eftermiddag så att jag kan göra en affisch åt dem sen. är lite nervös (a) tur att jag har frank med mej asså :D
idag flyttar jag även till mamma. är så sjukligt trött på att flytta mellan nu så det är inte sant. jag vill inte välja ju. vet inte hur jag ska lösa det här?! ...
btw. det snöar asmycket ute idag!
*bugar*
08.46


typ 14 idag fotade jag lite folk från figy. ska fixa en affisch åt dem. himla kul vare iaf :D fick lite hjäläp av franken banken<3
var med pierre efter att varit på stadium med. det var trevligt. fick se hans hus och tittade på family guy. kalaus!
nu väntar jag på sebbe. vi ska se på paradise hotel-finalen sen :D fett nice. saknar min älskling trots att vi sågs innan (a) ...

fick hem lite kläder och grejs som jag beställt från HM. är lite less på att färgerna aldrig stämmer ihop med färgerna i katalogen, men a, skiten passade ju iaf. haha! en pjamas, två bikinis, ett par skor, ett par leggins och ögonskugga. resten kommer sen (vilket jag inte minns vad det var.. hehe!)

nu ska jag peppa inför paradise hotel!! WOOOHHHAAA.. ses!

Kommentarer
Postat av: franken

himla tur att du har mig som kan hjäläpa dig ;)

2010-02-03 @ 10:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0