3 februari.

idag är det den 3 februari 2010. vart försvinner tiden egentligen?

det är dags att byta mobil för min del. har att välja på några som finns på telenor. jag vill inte lägga hur mycket pengar som helst för en ny, och jag vill heller inte behöva betala flera hundra kronor i månaden. jag funderar på att köpa sony ericsson c901 green heart men jag är inte säker ännu. tycker den verkar bra. jag är inte riktigt redo för touchmobiler ännu. knappar <3 .. lite hjälp någon?

gårdagen var jättebra. var som sagt med sebasitan och vi tittade på PH-finalen och åt semla. en kalaskombination det må jag säga. Patrick och Jacki vann finalen och enligt mej var det helt rätt! tack sebastian, min älskling, för sällskapet <3

nu sitter jag och väntar på att psykologi B ska börja. frank gick hem nyss och det tyckte jag var surt. men men, jag fattar grejen lixom. man vill inte sitta i skolan när man kan gå hem! hehe..
jag har dessutom insett att min piercing läker bra och det känns fett skönt. jag har varit helt orolig, nojjig som jag är. men nu ser det bara bra ut i alla fall.
får se vad jag gör efter skolan. ska nog läsa klart min favvobok en komikers uppväxt av jonas gardell. GREAT!

Kommentarer
Postat av: Marie

Touch ftw ;)

2010-02-03 @ 20:27:45
Postat av: Hebbis <3

vem är sebasitan? :D:D:DD<3

2010-02-03 @ 23:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0