i-landsproblem.

bytte smycke i läppen innan. 8mm var för litet. himla skit! har min tungstav i fortfarande. att folk som jobbar på affärer inte har en aning om vad dom säljer är ganska tragiskt! suck.
ingen som har ett labretsmycke jag kan få köpa(10mm lång. 1,6mm tjock)? hittar inget på stan xD


letar mobil. inte för att jag verkligen verkligen behöver en ny, utan mer för att jag känner att jag vill ha en. hehe*
iPhone kostar ju skjortan och halva byxbenet har jag insett, vilket är tråkigt för jag vill så gärna ha en.. men det jag helst vill att mobilen ska erbjuda är: bra kamera (autofokus!!!), stort minne, bra högtalare, inte vara för plastig (ska tåla hårda tag..hehe) och vara någorlunda mindre dyr. om det är touch så ska den vara av bra kvalité!!! langa förslag, please!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0