lite av varje.

CHA CHA BLOGGEN! he-he

sportlov<3

sitter och tittar på simpsons med frank, sanne och pierre i min klass. sanne ska piercas snart, that's why.

på lördag flyttar vi. eller börjar lite på fredag. jag längtar som bara den. ska bli så himla skönt asså.
igår var jag hos farmor och farfar med petrus och hilda med wilma och hilda j. igår. fick ett bord av my grankdparents då. kalasfint vare!

alla hjärtans dag var jättemys. jag gick upp tidigt och bakade en tårta till sebbe. han blev helt glad :D hihi! sen lagade vi mat och myste. <3

äum.. 3 veckor sen jag gjorde min piercing nu. btw sådär. om någon ville veta.

Kommentarer
Postat av: ?

Petrus o hilda som har bott i hässleholm ?

2010-02-17 @ 18:44:14
Postat av: banken

CHA CHA BLOGGEN <3

2010-02-17 @ 23:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0