lycka!

nu har vi äntligen flyttat. jag är så glad.
pappa du är så duktig som har kämpat dej igenom det här slitet. jag är stolt!

till veckan kanske jag kan få upp någon bild på huset. får se ;) de kommer väl i alla fall att finnas tillgängliga på facebook om inte annat.

så igår slet vi för att få in alla saker i det nya huset och i stugan (förvaringsutrymme ftw!). vi fick hjälp av pappas och annas vänner och även av farbror mats. efter ett antal vändor med skåpbil och mindre sortens lastbil, mellan de två husen så var allt på plats. så nu återstår det bara att packa upp och att hitta alla saker. haha!

var på ikea i jönköping en sväng idag för att köpa lite småsaker. en ljuskrona, en liten lampa, 30 klädgalgar, gardiner, en kudde, en filt och sängklädessett är vad jag införskaffade. åker dit på söndag igen för att köpa de lite större prylarna.. säg till om du vill komma och hälsa på, hihi! :)


nu ska jag sova för att sen gå till skolan imån...

gonatt!

Kommentarer
Postat av: unge herr bank

jag vill komma och hälsa på, hihi!

2010-02-22 @ 00:41:07
Postat av: teddi

vet du? DU FÅR KOMMA DIT :D HIHI!!

2010-02-22 @ 08:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0