snart.

väntar väntar väntar. snart snart snart!


gick upp vid 07.20 idag för att köra mormor till rydaholm och sen en mil rakt ut i skogen, till ljungabo.
jag är glad att jag hittade tillbaks på egen hand! HAHA. när jag kom hem tränade jag och tittade på ice age.
det blir inte lika jobbigt om man har något annat att fokusera på, så det var ju bra.
sen åt jag och därefter gjorde jag mej iordning, i typ 2 timmar xD

lockade håret. himla längessen sist!
men jag tycker det blev fint ^^

ska hämta sebbe snart. han har haft körlektion..
åh som jag tycker om den pojken<3

nya piercingen i med. GREAT!!!
fattar seriöst inte att ni trodde att jag skulle ha den långa -.-
vart är världen påväg?! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0