snösnösnö
TISDAG.
en bra tisdag idag, för en gångs skull. lyssnar på jättebra musik och arbetar med filmen till sebastians musikal. den blir faktiskt riktigt bra, om jag får säga det själv. hihi!
ska till pappa ikväll. måste nog börja åka buss till veckan, eller nästa vecka. men jag vågar inte riktigt. bussar är inte min grej.
för övrigt så snöar det som as och det är säkert en meter snö snart. är helt trött på snön, det är inte ens kul längre! vill ha vår nu. det hade inte alls varit fel.
jag har dessutom fortfarande ont i mitt ben och det suger. två veckor har det gått nu. ska nog ta en sväng förbi vårdcentralen en dag. hoppas inte det är illa för jag vill ju börja springa nu :/..

fryser om tårna!

och förresen, jag är kär i sebastian!<3


over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0