torsdag.

back to school. det sög ju!


fick tabletter till mitt ben igår. tabletter mot värk och inflammation. det känns ju inte helt bra att jag får välja själv om jag är kapabel till att köra bil efter tagit dom. inte ok! men men..

var med sebbe igår med ju. helt mys. tittade på OS. jag har ju som sagt blivit liite intresserad av det där skitet. men det är chill..

den här dagen kommer bli tung. först media och sen samhäll/religion. ska fika med marlen och louise i eftermiddag och planera inför morgondagens tonår. det är dock bra :)



PUSS!

Kommentarer
Postat av: Fränberg

Vad är det som hänt med ditt ben och vad är det för tabletter du tar då?

2010-02-25 @ 12:30:52
URL: http://3.ooskar.com
Postat av: tedz

aeh jag vet inte.. jag var ute och sprang och när jag kom hem så hade mitt ben gått sönder märkte jag. det syns inget men det gör fruktansvärt ont!! har haft ont i två veckor.

diclofenac heter dom .. tjöven vet jag vad det är xD

2010-02-25 @ 13:38:50
Postat av: Fränberg

ok jobbigt :S det är därför jag låter bli att vara ute o springa ^^ ok men ha för mig det rätt lungt att köra på dom :)

2010-02-25 @ 21:33:42
URL: http://3.ooskar.com
Postat av: tedz

HAHA okej ;) det är chill, jag är inte orolig ;)

2010-02-26 @ 08:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0