14 grader. - 27 jan

igår flyttade jag och emelie till pappa igen. när vi kom dit var det 14 grader inomhus. just nu känner jag och alla de andra i familjen att huset är en katastrof och att vi vill flytta NU! skönt att tiden går fort. vi flyttar om tre veckor. jag längtar så sjukt mycket :)

när jag vaknade i morse var det 15 grader. katten väckte mej vid 5. han var väl lite ensam, lille nemo. haha. men jag var orolig att han skulle vara i ansiktet på mej så han fick inte stanna så länge. är så himla rädd att få infektioner och skit vid piercingen. jag drömde att jag fick blodförgiftning inatt för det. HAHA! men det kommer gå bra, jag sköter ju om den såatte det är nog lugnt. ^^
ska fixa bilder idag, för er som är nyfikna :D


mitt nyare jag dåva. läppen är fortfarande FETT svullen, men ändå. enjoy!
Teddiboii.
läppen är förövrigt FETT svullen, men ändå ;D
enjoy!

Kommentarer
Postat av: franken

vilken gosig :D

2010-01-27 @ 11:52:09
Postat av: Viktor

sweet!

2010-01-29 @ 08:40:07
URL: http://igenomensnelugg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0