20/1 2010 - onsdag.

okej. tänkte börja om. eller så.
det är som sagt mycket i livet som ändras, både positivt och negativt. sen jag skrev här sist har det hänt en massa. jag tänker inte rabbla upp allt för då hade ni fått sitta här. men, som sagt, har tänkt börja om. vara lite positivare och sådär.
idag har varit en bra och lugn dag. hade först foto a&b. jag och frank var ute och fotade. jag kulle fota vatten/snö. hittade nåt grässtrå mitt ute i snön. klart att snön gick mej upp till knäna bara för det. haha.
efter det hade jag psykologi B. fy vad jag älskar det ämnet. det är så sjukt intressant liksom. alltid lika kul att träffa nya människor i andra klasser!
just nu sitter jag framför tvn och tittar på det som går, vilket inte är så mycket vid den här tiden. jag är ensam hemma för mamma och emelie är i vetlanda. emelie ska spela innebandymatch där så de kommer hem någon gång ikväll. men jag har ganska mysigt ändå, trots att jag är ensam.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0