23-24 januari

tja!
kom hem för en stund sen. har hängt hos sanne banne hela kvällen. jag frank sanne viktor tez ida viktor och sandra. en salig blandning av riktigt bra människor! är så glad att jag har er.
förövrigt kommer nog bilder från kvällen att komma upp på facebook. jag länkar när det blivit så. ;D
jag har insett hur fruktansvärt dåligt lokalsinne jag har när det är mörkt och snöigt. nästan lite läskigt. tackar vet jag sommar och vår! då ser man iaf om man kör på vägen eller inte -.- men sen är det kanske inte så konstigt att jag inte hittar ute i hillerstorp-kulltorp-anderstorp-gislaved. hahah, det är inte där det händer precis ;D hehu!
har börjat lyssna lite på bloc party igen. älskar att det inte liknar något annat! om jag skulle förklara min musikstil så hade det varit svårt. något i stil med indie/skatepunk/punk/rock/randommusik. ja, kanske något i den stilen. haha. fast sen är jag inte direkt bra på musikgenerer. tycker sånt är svårt.
borde nog snart sova. är ganska trött. jobbade ju som sagt innan idag och det gick bra. men det har varit fullt ös hela dagen känns det som. har inte kunnat slappna av riktigt, fast det brukar jag knappt aldrig kunna i och för sej. ja usch ja!
gonatt kära vänner och bekanta.

okey, jag har fortfarande inte lagt mej. HEH ^^
men NU ska jag sova ;D hörs imån!!
kl.03.50

Kommentarer
Postat av: vem annars?

skulle ju bara se hur det blev xD

2010-01-24 @ 02:11:24
Postat av: Fränberg

Tack för kvällen :)

haha du lider en sån brist på lokalsinne att det är gulligt, och blocparty är mysko ^^

2010-01-24 @ 17:28:30
Postat av: Ida*

är glad att ja har dig me<3

2010-01-27 @ 12:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0