äntligen! - 26 jan.

JAG HAR PIERCAT MEJ :D

frank och jag tog en tripp till bor igår. egentligen skulle sandra fixa läppen på mej, men när vi kom dit låg hon och sov. jag var så sjukligt nervös och var fett desperat så det slutade med att vi åkte till bor sådär vid 18.00-18.30 till pierre och sabina. vi var tvungna att gå till lille affären och köpa monster för att jag inte skulle svimma (a) hehe. jag och frank drack så vi blev kissnödiga sen var det dags. jag låg där på madrassen och blev attackerad av katten i benet och hade massa fingrar i munnen. haha! men til lslut gick det kalas. piercingen jag hade köpt var lite för stor, nålen hon gjorde hålet med var 1,2mm och min piercing var 1,6mm så hon hade lite att kämpa med sabina. men till slut gick det vägen och nu sitter den där ^^ jag har längtat sen typ 8an att få göra detta och nu är det gjort. tack så mycket sabina och pierre för insatsen och tack frank för det moraliska stödet :D

jag har inte kunnat sova nästan något inatt. himla himla!
men jag hade i alla fall sebastian på min sida. min älskade pojkvän! <3

Kommentarer
Postat av: franken

är det nått jag är bra på, så är det att vara stöd :D <3

2010-01-26 @ 09:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0