att våga eller inte våga - 25 jan.

tror att jag gör något galet idag. vad får ni veta senare. det här är hemlis! *schhhh*
frank och jag sitter i korridoren nu igen. vi har som sagt inga lektioner på måndagar och tisdagar så egentligen är det här helt onödigt för min del :) men nolifer som man är så sitter man här ändå och ser någorlunda glad ut. hehu!
vi lyssnar på muse idag, det är en sådan dag helt enkelt. har precis målat naglarna med så det luktar nagellack i hela korridoren nu med.. heh*
efter skolan vet jag inte vad jag ska göra. men vi får väl se helt enkelt ^^ va med frank eller sebbe kanske? ska i vilket fall se på PH idag :D

jag har kommit på att man måste alltid kolla i garderoben, under sängen och under fåtöljen innan man lägger sej, det kan faktiskt vara någon/något där. och ja, jag är mörkrädd ... någon har tydligen försökt strypa mej i sömnen inatt för jag har ett rivsår över hela halsen xD

*bugar*
kl.09.00

nu äre bestämt. klockan 5 händer det. mohaha. jag är nervös som as och har inte ätit något mer än frukost hittills så detta kommer bli en lång dag! hehu..

vi sitter fortfarande i korridoren, jag och frank. vi har nedgraderat oss från muse till metro station men det är helt bra ändå! vi ska hem sen efter skolan och äta och hämta bilen sen himla himla.

hoho!!

Hittade en bild från förra året. HAHA!   frank <3 teddi
frank <3 teddi

Kommentarer
Postat av: banken

puss kan vi ha!

2010-01-25 @ 13:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0