en vanlig dag i skolan

hej hej hallå ;D
sitter på golvet vid ett element i skolan nu. har min bästis frank på min högra sid (jag börja lära mej höger och vänster nu! :D). mysigt! vi har media just nu, men det där med att arbeta går lite sakta. haha. jag håller på att designa en mobiltelefon som man kan köpa spel till. inte världens roligaste uppgift men den funkar.
efter lunchen har vi religion och jag ska skriva lite tankar om buddhismen. helt okej antar jag. sen efter skolan tar jag 15.50-bussen till hillerstorp och ska röja med hempa :D det blir kalas! har inte träffat pajken på ett tag.
ikväll på SVT 2 är det Anders och Måns vid 21.30. det ska inte missas! längtar redan :D
21/1 kl.10.40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0