fredag

nu sitter jag i skolan igen. har inte direkt lust att arbeta, men det gör jag lite till och från ändå. har fixat den där saken där uppe *pekar* på sidan. är nöjd :D
jag hade sällskap till skolan idag av pierre. det var mycket trevligt. det suger att gå ensam vilket jag får göra i vanliga fall. tack för sällskapet så att säga! :) 
i eftermiddag ska jag ut och äta med sebbe. det blir mysigt tycker jag! sen efter det ska jag hem och ska till tonår ikväll. hade velat va hemma, men det är min plikt som ledare att komma dit. haha!
imån ska jag jobba. blir skoj att träffa folket igen typ. ^^ senare på dagen ska jag till sanne banne och umgås med nyårsfirarna :D det blir kul!
jag börjar tröttna på att det är så kallt hela tiden. jag vill att det ska bli sommar nu. har dessutom lust att åka på festival i sommar, men vet inte om jag har tid och pengar till det. någon som har någon festival att verkligen rekommendera?
nä, nu ska jag snacka med frank och försöka jobba lite. haha!
______________________________
kom precis hem från tonår. helt okej kväll! träffade många fina vänner :)
jag är så sjukt trött. vill bara sova, men känner att jag måste ta vara på kvällen som är kvar och ligger nog här vid datorn ett tag till.
gonatt i alla fall!
23.11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0