mysdag - 29 jan

tja!

idag är det fredag. jag gillar fredag! :D vi ska fika på "arbetsplatsen" nu på median. så här sitter vi uppdelade i våra grupper och väntar på ing-mari som hämtar fikat. haha. jag gillar detta!!

ikväll ska jag följa med frank till ewa's partey! det blir skoj. måste fixa bil och lite grejs innan dess. sover nog hos frank sen. myyys! <3

igår var jag och hilda ute och sprang. vi sprang 2km utan att stanna. jag trodde jag inte hade någon kondition, men lite hade jag allt. helt stolt över min insats. (y). fick sjutsa emelie till stan och lite sånt med igår. agera taxichaufför är ju ganska mysigt när man kör i skogen och sådär. hehe!

nu blir det fika! :D WOOOOOHHHA!

Kommentarer
Postat av: franken

hahah, fika på arbetsplatsen är himla bra för hälsan XD

hihi, det blir myys :D <3

2010-01-29 @ 12:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0