PAAARTEY - 30 jan

jag kan inte säga annat än att jag känner mej grundlurad...


igår var jag och frank på ewa's parrrtey. det var nice ^^ en massa nya människor och bra musik (när jag och frank fick bestämma). tack ewa för festen och grattis igen :D
sov hos frank sen efter vi kommit hem. pratade lite i telefon med pierre när frank borstade tänderna och sen kom frank tillbaka och så skulle vi sova. sen någon gång inatt vaknade jag av att frank satte sej lite halvt upp och letade mellan våra kuddar "var är skivan? det ska finnas en skiva här!?" great success frank, som pratade i sömnen :D 
om en stund ska vi iväg för att träffa kol, lehner och mia. ska bli kul att träffa dom!
samuel ljungblad ikväll med sebbe och frank (och hemlig gäst :D ).. pepp!


auf wiedersehen!



Kommentarer
Postat av: franken

tack för en skoj helg, tedden :) <3

2010-01-31 @ 18:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0