söndag, men en lite bättre sådan! - 24 jan.

gomorron.
jag vaknade precis. sitter uppe med mamma och syster och de kollar på något random program.
ska äta lite och göra mej i ordning sen ska jag åka till sebbe.
idag är det söndag. jag gillar inte söndagar för jag får alltid ångest inför måndagen efter. i vanliga fall brukar jag inte ha något att göra på söndagar heller och då blir jag typ knäpp. men idag är det en bra dag för att jag ska vara med sebbe :)
en film jag gärna vill se är Avatar. den verkar sjukt bra! men det måste jag se den för att kunna bestämma. haha! jag är lite kräsen när det gäller filmer. jag älskar att se thrillers och draman. så nu vet ni!
jag vill åka till london!
see you later.
kl.11.54

hej.
sitter hos sebbe nu. han spelar super smash brawl med emil, erik och bråkenhjelm. jag har fett trevligt :D gillar titta när dom spelar, av någon anledning ^^
kl.17.30


tänkte lixom uppdatera lite.
bloggen har inte velat göra som jag vill så därför det såg sepet ut tidigare idag. jag kan inte heller göra mellanrum mellan stycken vilket suger. vissa hade sagt "tryck enter?!" men nä, det vill inte funka. men aa. som sagt. jag ska fixa det senare, typ imån ^^ hehe!
jag har haft en mycket bra dag. en mysig dag helt enkelt. har tittat när sebbe spelat tvspel med sin bror (emil) och hans vänner. sen gjorde jag och emil smoothie till folket, gick dock inte helt enkelt utan mixer eller elvisp men den blev ändå helt okej. haha! jag trivs så bra med både sebbe och de andra i hans familj. är så glad att de finns! och tack sebbe för dagen <3
borde snart lägga mej, la mej som sagt ganska sent förra natten.
menee gonatt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0