en dag som i dag som i dag... - 28 jan

gomorron!
sitter i skolan nu med frank vid min högra sida. vi har kampanj- och förpackningsdesign. det funkar väl i alla fall. är inte så peppad på det men vad gör man. gör en SWOT-analys atm. ohh så kul xD

idag är min läpp inte lika svullen. det känns skönt. dock är det tråkigt att tiden går så sakta för att man vill att det ska gå snabbare. det har gått 3 dagar sen jag piercade mej. jag kan byta smycke om nårra veckor. suck! men jag går på ipren och listerine så det är chill en stund till.

i eftermiddag ska jag söka jobb med syster och sen åka ut till huset och hjälpa till att täcka trappan med papp. pappa ska måla räckena framöver. längtar som as tills vi flyttar alltså!

akej herrå!

har haft religion nu i eftermiddag. väldigt skoj faktiskt :) gillar att skriva och diskutera om mina åsikter om saker och ting ^^ syster kom hit oxå. hon tycker att vi på jb inte är friska i huvvet, och det stämmer ju ^^ hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0