brandvarnare och hårfärg.

vi har temavecka i skolan den här veckan.
det inleddes så vackert med ett föredrag av länsförsäkringar.
fruktansvärt tråkigt! dock fick jag en brandvarnare för att jag
sa att jag aldrig kört trimmad moppe HAHA! epic.

färgade håret innan idag.
såhär blev det..
är nöjd fast hade velat ha slingorna mer orange. nu är dom mörkt röda,
mer åt brund imo. men men..
hade planer på annan färg helt och hållet, men hon (frisören) tyckte
det var dumt i och med studenten och sommaren. men aa.. det blev väl fint. eller? :)

jag är så fruktansvärt less på mitt ben. JAG VILL TRÄNA NU! men nä,
självklart ska mitt ben vägra samarbeta och jag kan knappt röra det.
vet inte ens vad det beror på heller. ska röntga det den 31 mars eller nåt sånt.
hoppas det går över snart! blås på det någon :(

Kommentarer
Postat av: fffffranken

det blev himla snyggt :)

2010-03-15 @ 16:45:59
Postat av: tedz

hihi tack vännen :D

2010-03-15 @ 16:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0