dagen och morgondagen, lite kort.

har ÄNTLIGEN fått internet hos far. känner att efter si sådär 7 år utan så känns det lite värt. nu har jag helt enkelt tillgång till internet på heltid :D klad hest!

var i jönköping idag med mamma, emelie och anki. det var jättemysigt. shoppade lite sånt där nödvändigt (dvs. två linnen ett svart och ett vitt, en tshirt, en foundation, en consealer, ett par skor och en ansiktscreme..). fick dock SJUKT ont i benet, som vanligt, och fet huvudvärk. men förutom det så var det kul hehe... åt på SOYA och lite sådär. tack för dagen!

imån har vi studiedag och jag ska faktiskt plugga. det verkar som jag blir klar med mediauppgiften i tid i alla fall. sen ska jag fota till fotouppgiften och senare i veckan fortsätta på projektrapporten. det suger att ligga efter! man har ju inget val utan måste bli mer seriös nu!!
ska vara med sebastian imån på eftermiddagen. längtar!<3


ni måste komma och hälsa på mej i nya huset. jag är så stol över hur fint det är. pappa är bra han :)


gonatt!! nu blir det nog battlefield för halva slanten (ska umgås med familjen för den andra halvan)
*bugar*

Kommentarer
Postat av: Hebbis <3

Akej va bra! Ringer dig snart! <3<3

2010-03-09 @ 22:43:56
Postat av: pluttis :)

du är ju söt älskling!! <3

2010-03-10 @ 00:06:44
Postat av: Ida*

sounds nice (förutom dedära med benet o huvet!) <3

2010-03-10 @ 09:02:41
URL: http://ferley.blogg.se/
Postat av: Fränberg

ciktor vill se dit hus :D

2010-03-10 @ 10:59:31
URL: http://3.ooskar.com
Postat av: tedz

ida: ja det är fett nice :D haha! :*



fränberg: kom hit och kolla då! :D

2010-03-10 @ 14:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0