elftemarstvåtusentio

när jag vaknade i morse och tittade ut över sjön kunde jag inte se andra sidan. det var helt vitt ute. massa dimma. hoppas snön går bort snart!!


idag är det torsdag. torsdagar är aldrig roliga gällande skolan. mest bara jobbiga. men men. nu ska vi inte vara sånna. ska bara hålla redovisningen i 20 minuter om en produkt jag gjort. suck!

hade jättemysigt med sebastian igår. tittade på tv och pluggade. saknar redan honom. hihi!

ska till hell yeah idag. hoppas jag får positiva besked. är helt orolig. pappa retade mej igår "vad var det jag sa? 1-0!!" haha. han är ju härlig. men jag känner ändå att det är bättre att lära sig av sina egna erfarenheter. då vet man vad man inte bör eller bör göra. haha!

Kommentarer
Postat av: Lena

vart tog solen vägen?

Låter som du väntar på värsta domen.

Typ aids lr gravid lr så....

Tur att det inte var värre än det var....Glad!!

Grattis!

2010-03-11 @ 17:57:27
Postat av: teddi

HAHAHA xD mamma du vet att alla kan se detta va?! xD HAHA!!



men nä det var inte så farligt som sagt så det är gött :D

2010-03-11 @ 20:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0