en stjärna.

tappade en stjärna på golvet. försökte ta upp den, men det gick inte. jag sparkade iväg den...

när jag vaknade i morse drog jag upp rullgardinen. jag möttes av ett snöoväder så jag drog ner gardinen igen. jag blir så deprimerad. jag har dessutom ont i benet och min läpp ser inte alls okej ut på insidan :( tyck synd om mej, plix!

är hos sebbe nu. det är nice om något. snart kommer hannes hit mer visst. dom ska plugga och jag ska "plugga" HAHA!! har varit hemma från skolan idag för jag får mer gjort hemma just nu.
OS slutade idag. det känns väldigt tomt på något sätt, trotts att jag inte är värsta intresserad. men ändå lixom.

aja.. ska "plugga" lite nu. HE-HE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0