...fjuttiga puttenuttiga människor...

vilka är vi att bestämma vem som ska leva eller inte?
människor, fjuttiga puttenuttiga människor.

slutade precis arbeta med projektarbetet. och JA, klockan är 03.09 just nu.
jag är skittrött, har panik och ångest och känner hur tragisk situationen är.
jag är så sjukt skoltrött. men ändå har jag inte behövt slita det minsta nu
det sista året. jag har blivit skitlat och det är hemskt. jag vill inte ha det såhär
men när man inte har haft några vettiga uppgifter i skolan, vad skulle man
ha gjort då?!
att min framtid hänger på hur väl jag presterar nu är hemskt. jag är rädd och
besviken på mej själv som bara den. tänk om jag inte klarar det jag behöver för att
få de betyg jag vill ha/behöver? vad gör jag då?
jag tycker det är otäckt hur mycket som förväntas av oss tonåringar/studerande
nu förtiden. för FYGALET vad man måste göra bra ifrån sej. det är sjukt.
får man inget bra jobb i framtiden är livet inte värt något, eller vadå?
men jag kämpar så bra jag kan. jag är lessen, det är jag verkligen, men vad
mer kan jag göra?!



hade en jättekul kväll med boyzen. thank you for cheering me up!
och tack sebastian för en mysig helg! <3

Kommentarer
Postat av: Ida*

<3

2010-03-07 @ 20:48:13
URL: http://ferley.blogg.se/
Postat av: tedz

puss på dej va! <3

2010-03-08 @ 14:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0