glädjens dag!! HE-HE.

jag är så glad! redovisningen gick kalas tycker jag. dessutom var jag på hell yeah. de sa att mitt kött på insidan av läppen är en svampinfektion (låter skabbigt, men aa, that's how it is xD ) som kommer att gå över bara jag sköljer med ramlösa. HUR NICE ÄR INTE DET! :D tack och lov att det inte var värre!!! :)


datorn ville inte öppna cdläsaren innan. jag blev irriterad och tryckte på starta om. samtidigt höll den på att öppna en mapp men hann aldrig, så jag räckte ut tungan åt den :D HE-HE! kan den himla ha.

har sytt mej en kudde i eftermiddag. fin blev den. svart och fluffig..
nu blire battlefield :D

Kommentarer
Postat av: frank

jag är jätte törstig!

2010-03-12 @ 00:29:45
Postat av: tedz

vi kan dela på en ramlösa xD haha

2010-03-12 @ 08:06:45
Postat av: Ida*

va bra! :D haha rätt åt den att räcka ut tungan!



btw, sy en kudde åt mig? (a)

2010-03-12 @ 12:10:57
URL: http://ferley.blogg.se/
Postat av: teddiboii

erkänn! himla skitdator :)



haha.. jag blev fett arg på symaskinen igår så naa.. får komma på något annat finurligt ist!? ;D <3

2010-03-12 @ 13:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0