jag lyckas aldrig..

..att ta mej ut ur en klädaffär utan att ha köpt något. jag HAAAAR inga pengar men det vägrar jag tydligen fatta. HE-HE!
emelie och jag skulle köpa present till pappa, i eftermiddags, eftersom han fyller år på lördag. innan idag sa mamma att hon hade någon rabatt på trendhouse som hon tyckte att vi skulle utnyttja (inte på pappas present dock, inte mycket saker till killar där xD). så mamma, syster och jag var på trendhouse och på vero moda. det slutade med att jag köpte ett linne, en tröja, ett par jeansleggins, ett armband och ett par öronhängen. (a) haha .. men det var inga dyra grejer, eftersom jag tänker ekonomiskt xD HAHA! ajaaaa.. vi hittade i vilket fall en present till pappa så nu kan vi chilla gällande det...

fett taskig bild, men w/e.


resten av dagen ska jag spendera i soffan vid tvn. det kvittar vad det är för program, jag ska ändå sitta här ^^ hehe!


hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0