mah..

Den här dagen har bara varit konstig.
den har gått jättefort och jag är helt förvirrad
och känner mej "nertrampad i geggan".
men det är väl det som är meningen?!
jag förstår inte. men det är skit samma
egentligen. borde inte bry mej eller ta
åt mej. men kan inte låta bli. sånt jag
känt tidigare kryper på mej och drar
med mej ner. suck. när ska man glömma?
när ska man gå vidare? min vårångest
blir även den jobbigare ju mer vår
det blir. förlåt för att jag gnäller!
har bara en jobbig helg framför mej.
har ångest.. men jag kan om jag vill..
i guess.
hoppas på en bättre dag imån!

Kommentarer
Postat av: Ida*

jag finns här finis <3

2010-03-24 @ 09:31:49
URL: http://ferley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0